BOM
Biuro Obsługi Mieszkańców
ul. Pabla Nerudy 1 (PARTER)
- w sprawach technicznych i zgłaszania awarii
tel. 22 299 43 68 - w sprawach finansowych i członkowskich
tel. 22 299 70 63
Godziny przyjęć mieszkańców:
- poniedziałek 10.30 – 18.00
- wtorek, środa 8.00 – 15.00
- czwartek 9.30 – 18.00
- piątek 8.00 – 14.00
W BOM-ie załatwią Państwo sprawy m.in.:
- księgowe–związane m.in. ze stanem konta z bieżącymi opłatami eksploatacyjnymi, czy o niezaleganiu w płatnościach,
- techniczne – zgłoszenie awarii, usterki, nie sprawnej windy czy innych spraw,
- członkowskie – złożenie m.in. wniosku o wydanie zaświadczenia, zasięgnięcia informacji dot. lokalu, czy przedłożenie dokumentów po nabyciu lokalu w zasobach Spółdzielni,
- eksploatacyjne – jak założenie usługi net-czynsze, uzyskanie informacji na temat kolonii, w której Państwo mieszkają,
- ogólne–związane m.in. z uzyskaniem informacji o dodatku mieszkaniowym, czy przekazaniem pisma lub wniosku dotyczącego spraw różnych.
Biuro Obsługi Mieszkańców (dalej: BOM) działa od dnia 8 stycznia 2024 r. na parterze pawilonu przy ulicy P. Nerudy 1. Dobór pomieszczenia zlokalizowanego na parterze dedykowany jest osobom z problemami w poruszaniu się, rodzicom z wózkiem dziecięcym oraz wszystkim z Państwa, dla których konieczność wchodzenia po schodach lub korzystania z zewnętrznej windy jest problemem.